A módosult tudatállapot egyfajta éber álommal jár, amiben a szerhasználó kreatív gondolkodása, szabad asszociációs készsége felerősödik, „ihletett állapotba” kerül, és munkamániássá válik. Egyéntől függően a szociabilitás is erősödhet. Mindezt nulla pennyért. A lejövetel viszont drasztikus, akár 12 órás kómába is zuhanhatnak a használók. Riport csak erős idegzetűeknek.

- Szegény ember vízzel főz – nevetgél szégyellősen az a londoni 2 gyerekes anya, aki bevallottan él a tudatmódosítás ezen formájával. – Teljesen véletlenül futottam ebbe bele. Néhány hete hajnalig írtam egy pályázatot. Tudja, hogy van ezekkel a határidős munkákkal... 3 óra alvás után, korán kellett kezdenem a napot, teljesen kábult voltam. Délelőtt folytattam a munkát, és azt vettem észre, hogy a katasztrofális fáradtság ellenére sokkal jobban megy az írás, sőt egy csomó más téma is eszembe jutott. E-mailekkel kezdtem el bombázni a munkatársaimat, dőltek belőlem az ötletek. Közben mintha valami nagy vattába lettem volna csomagolva, minden olyan puha és álomszerű volt. De még a munkánál is jobb volt, hogy aznap sokkal könnyebben beszélgetésbe tudtam elegyedni az ismerőseimmel, sőt, magamhoz képest brillíroztam. És valahogy minden érdekesnek tűnt, az éppen bejelentett költségvetés gazdasági következményei, egy ruhabolt-hálózat térnyeréséről szóló hír a híradóban, minden. Érdeklődő felnőtt embernek éreztem magam. És nem került egy pennymbe sem. Elmeséltem a barátaimnak, és sokan közülük nem vettek azóta se alkoholt, se mást, ha érti, mire gondolok. Az egyetlen mellékhatás a karikás szem – mosolyog bágyadtan az asszony.

Dr. M.Rich, a fulhami kutatócsoport vezetője azonban óvatosságra int. – A tudomány alváshiánynak nevezi ezt a jelenséget, de még nagyon keveset tudunk róla. Azt viszont már most biztosan kijelenthetjük, hogy rendkívül veszélyes. Az eddig megfigyelt esetek mindegyike 10-12 órás kómaszerű alvással végződött, amit egy szellemileg felfokozott állapot előzött meg, melyben a kísérleti alanyok gondolkodó lénynek érezték magukat és úgy is viselkedtek. Amíg nem tudunk meg többet a jelenségről, mindenképpen javasoljuk az A kategóriás besorolást.

Az utca emberének máris megvan a véleménye.

 

- Szégyenletes, hogy mikkel élnek manapság az emberek – mondja elítélően Christina, egy kelet-európai bevándorló. – Kábítóznak, aztán csak fetrengenek, mint a disznók. Bezzeg a mi időnkben nem voltak ilyesmik. De ha én megpróbáltam volna, az apám a szart is kiverte volna belőlem, már bocsánat, hogy így mondom. És tudja mit, igaza lett volna – azzal kiissza a maradék sörét és egy jól irányzott dobással az utcai szemetes mellé dobja a sörösdobozt. – ...zdmeg! Na, mindegy.

illustration

A bejegyzés trackback címe:

https://el-lehet-innen-menni.blog.hu/api/trackback/id/tr635871875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása